maandag 10 augustus 2015

Orgran Lasagne mini sheets

In de tas die we in Amsterdam hebben gekregen, zat ook een doos van Orgran die ik nog niet kende.
Heb eerst op een forum gevraagd of iemand deze mini sheets kende en wat je er mee kon.
Het leek in de verpakking niet erg veel toen dacht ik dat we er als gezin niet genoeg aan hadden.

Op advies heb ik de verpakking los gemaakt en eerst in een over schaal gelegd om te kijken hoeveel lagen ik er van kon maken en dat bleken er bijna 4 te zijn dus genoeg voor ons allemaal.
Ik heb Italiaanse groente, gehakt, geraspte kaas, mozzarella en een grote pot tomaten voor een pasta gerecht gekocht.

Heb alles gebakken en heb ik eerst een laag in de schaal geschept, daarna een laag mini sheets, steeds om en om en op het laatst nog een laag saus, de geraspte kaas en plakjes mozzarella.
De geraspte kaas bestond uit twee soorten, wat ik wel erg lekker vind.
Ik heb de sheets niet eerst voorgekookt maar direct verwerkt en op goed geluk op 200 graden ongeveer 15 minuten in de oven gezet.
 








Ik was erg benieuwd hoe ze het hier thuis vonden smaken, en het was heerlijk hoorde ik, zelf vond ik het ook erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar. Door de kleine sheets kon je er makkelijk een mooi stukje afsnijden.
Het is meer dan genoeg voor 4 personen, dus heb ik het op zaterdag nog een keer gegeten. Heerlijk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten