maandag 17 augustus 2015

Mrs. Crimbles

Ik heb een Blog geschreven over de producten van Mrs. Crimbles, deze kan je hier lezen (klik).
Heb er al heel veel van gegeten en ook gedeeld hier in ons gezin.
De kokos koeken waren als eerst aan de beurt vooral de per stuk verpakte koeken. Ze zijn heerlijk met of zonder chocolade.
Vond ze ook, in stukjes gemaakt, erg lekker in de vla .
Er zat wel erg veel in de doos en ben blij dat ik het gekregen heb en mag proeven.

De crackers kende ik al van de broer van mijn man, die vinden we allemaal erg lekker net als de luchtige chips.









De repen van Eat Natural zijn ook erg lekker alleen de koffie noten smaak is niet mijn smaak. Makkelijk en voedzaam tijdens het wandelen, dan kan je er weer even tegen.

De zakjes van Mani is echt helemaal mijn ding, heerlijk tijdens het wandelen, heerlijk van smaak. Dit is echt een favoriet van mij en mijn man. Even pauze nemen, een zakje uit de tas pakken en lekker snacken.
Ik heb de zakjes (lees inhoud) van Eat Natural in de vla gedaan en vond het erg lekker en niet zo slap van structuur. De Müsli heb ik aan mijn man gegeven die wel vaker müsli eet, hij vind het heerlijk.


 Ik weet zeker dat ik wat producten opnieuw ga kopen, vooral voor de lange afstanden die we wandelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten