maandag 17 februari 2014

Toko

Voor een poosje terug ben ik op zoek gegaan naar een andere toko omdat die bij ons in het dorp ineens weg was.
Ik wilde graag naar een grotere toko en hoorde via iemand dat er in Hengelo een mooie toko zat die heel veel producten heeft.
Op een vrijdagmiddag zijn we naar de toko toe gereden en hebben er lekker rond gesnuffeld en van alles gekocht, van kruiden en koekjes en loempia vellen, in ieder geval een tas vol en natuurlijk het rijstemeel waar ik veel mee werk.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
De koekjes in het doosje zijn heerlijk en ook de koekjes die per twee verpakt zijn. Ik ga er zeker weer een keer naar toe of misschien wel in een andere plaats. De borrelnootjes zijn ook erg lekker. Van de rijstvellen heb ik kleine loempia's gemaakt, deze vellen vond ik niet zo lekker als die ik eerder had gekocht, maar de vulling was gewoon heerlijk en daar gaat het om. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten