dinsdag 23 oktober 2012

SW4D

Na een hele slechte nacht, van de pijn niet geslapen omdat ik blaren op mijn kleine teentjes heb, toch besloten om op advies van de Sallandse wandelvierdaagse eerst naar een EHBO post in de tent te gaan en dan als nog proberen te wandelen.
Om 8.30 uur ben ik richting Raalte gereden en heb ik mijn auto geparkeerd en verder gelopen naar de tent. Als eerste mij gemeld bij de EHBO, waar ik mijn voeten heb laten zien die ze wel netjes in zouden tapen zodat ik toch kon wandelen, per ongeluk raakte de schaar ook nog een andere teen, dus recht 3 tenen en links 1 teen met een blaar.
Vol goede moede ben ik vertrokken, mijn eigen eten mee, want via de mail kreeg ik te horen dat ik het ter plekke moest vragen, het was beter dat ik zelf voldoende glutenvrij eten en drinken meenam.
Onderweg sprak ik een mevrouw die zei dat haar man ook Coeliakie had gehad, ik vroeg of hij er van genezen was, want dat kan namelijk niet, haar man was overleden, wat een blunder van mij, ik schaam me diep.
Bij de tweede stop toch maar weer naar de EHBO post om naar mijn kleine teen te laten kijken en ik kreeg nieuwe tape om mijn teen, dat was mijn lunchpauze dus lekker even buiten gezeten met heel veel mensen.
Het was een prachtige wandeling in de natuur en het kasteel waar we ook nog wat konden drinken.
Ik heb heel veel mensen gesproken en was binnen 4,5 uur terug in Raalte waar ik mijn welverdiende lintje kreeg, en toen al strompelend naar de auto en naar huis waar ik mijn wandelschoenen uit heb gedaan en nog lekker een grote beker bouillon heb gedronken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten