dinsdag 26 juni 2012

Subway Nederland

Via de reclame op de TV zag ik een lekker broodje voorbij komen, aangezien ik glutenvrij moet eten was dat een aanleiding om te vragen of zij ook glutenvrije broodjes in hun assortiment hadden.
Als antwoord kreeg ik dit te horen :
Dank voor jouw bericht.Op dit moment is Subway niet voornemens op korte termijn gluten-vrije Subs aan te bieden. We staan wel altijd open voor suggesties en hebben jouw suggestie daarom ook intern doorgegeven.


Met vriendelijke groet,
Subway Nederland.

Toch las ik hier een verhaal over Subway via deze link
Ik hoop toch dat ook zij er wat mee gaan doen zodat we overal wat kunnen eten, mijn stelling blijft nog steeds "Glutenvrij hoort er bij"
Ik kon het niet laten om het achterwege te laten, om via deze weg ook andere mensen in kennis te stellen.

Vandaag kreeg ik een persoonlijke uitnodiging van de Bakkerswereld om hun 75 jarig bestaan mee te vieren op 15 Oktober 2012 in Rijswijk, het lijkt mij heel erg interessant om daar te kijken en te gaan lobbyen met o.a. Ter Haar Bakkerij machines die ook in mijn woonplaats een bedrijf heeft, en natuurlijk met de bakkers die er ook aanwezig zijn.

3 opmerkingen:

  1. Volgens mij is Subway in Amerika wel bezig met het ontwikkelen van een glutenvrij broodje. Leuk dat je naar Rijswijk gaat, je zet glutenvrij nu nog meer op de kaart! Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat niet is kan nog komen Inge, we lopen hier wel ver achter in Nederland ;-)Subway is ook een leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inge, wat leuk dat je reageert op mijn verhaal, ik ben erg benieuwd wat er allemaal voor ons uit de bus komt in het glutenvrije leven.
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen