dinsdag 19 juni 2012

Lowlands gaat voor glutenvrij

Gisteren kwam er prachtig nieuws binnen via de Metro dat Lowlands voor iedereen met een dieet dit festival toegankelijk wil maken, een breder publiek kan dan genieten van dit soort evenementen als er velen een voorbeeld aannemen hoe zij dit op lossen. Via deze link kan je het verder lezen.
Ik werd gisteren verrast door een ex buurvrouw die mij een prachtige tas met allemaal glutenvrije spullen die ze had gekregen van haar moeder die aan mij heeft gedacht.

Dat ik dit juist kreeg heb ik geen woorden voor, soms gebeuren er kleine dingen in je leven waar je blij van wordt.
Op de site van de NCV kan je lezen dat iemand een wandeling maakt voor zijn kleindochter die ook glutenvrij moet eten, deze man hoopt zo geld in te zamelen voor beter en meer onderzoek naar Coeliakie, hij houdt zelf een blog bij om ons op de hoogte te houden die via Harry kan lezen. Het is toch niet normaal dat er zo weinig subsidie meer gegeven kan worden aan allerlei onderzoeken naar Coeliakie dat je zelf allerlei dingen zou moeten organiseren om geld bij elkaar te krijgen. Ik vind het erg moedig wat Harry doet en ben hem erg dankbaar om het geld wat hij binnen haalt voor onze ziekte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten