donderdag 31 mei 2012

TC Tubantia reggestreek



Vrijdag werd ik gebeld door iemand van de krant die mij wilde interviewen over wat ik allemaal te weeg had gebracht in de glutenvrije wereld. Het kwam mij op dat moment niet uit, we spraken een tijd af later op de dag, hij zou een fotograaf meenemen. Rond 14.00 uur kwamen de beide mannen achterom bij mij thuis. Het was erg warm dus bood ik ze eerst wat te drinken aan. Ik haalde mijn mooie foto van Bolletje naar beneden en ook de foto van de Hema die ik had gekregen voor de nominatie bij de Hema. Er werden eerst foto's gemaakt en daarna werd ik geïnterviewd door Gerben, die het verhaal van Bolletje wel kende maar niet de persoon er achter en dat ik ook nog in de zelfde plaats woonde als hij zelf, wat is de wereld toch klein. Ik vertelde wat ik allemaal gedaan had en wilde het heel graag positief naar buiten brengen anders mocht het niet in de krant.We hebben we 2 uur zitten kletsen over het glutenvrije leven wat nog steeds zo onbekend is bij veel mensen, maar er komt steeds meer op de markt waar ik erg blij mee ben ook voor mijn lotgenoten. Aan de ene kant vond ik het niet fijn om in de krant te komen, maar een beetje aandacht voor glutenvrij was niet verkeerd.
Ik heb Gerben beloofd om van mij te laten horen als ik bij de Mc Donalds ben geweest waar ik a.s. maandag al om 8.30 uur verwacht wordt bij de Mc Donalds in Zaandam, wel spannend allemaal.
Woensdag 30 mei 2012 stond er een heel groot verhaal in de krant met de foto van mij zelf  nog wel in kleur gedrukt. Voor ik het zelf gelezen had kreeg ik al reacties van mensen die het al gelezen hadden, ze vonden het allemaal erg positief.
Frank schreef ook een stukje op Internet dat kan je hier lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten